apleistos buhalterijos tvarkymasYra daug priežasčių, kodėl įmonėse imama ir apleidžiama buhalterija, kiekvienos įmonės atvejis yra labai individualus. Dažniausiai pasitaikančios priežastys yra, jog tiesiog buhalterinei apskaitai nebelieka laiko, kai verslus įsteigę asmenys bando tvarkyti buhalterinę apskaitą savo išgalėmis. Tokiam dalykui tęsiantis ilgą laiką pradedama pastebėti žala ir kyla išorinės pagalbos poreikis. Nekompetentingas buhalteris yra irgi viena iš apleistos buhalterijos priežasčių, kai buhalteris tiesiog nesupranta tam tikrų dalykų, kuriuos reikia sutvarkyti ar kokia tvarka juos pateikti atitinkamoms valstybinėms institucijoms. Trečias variantas, kodėl buhalterinė apskaita gali būti apleidžiama yra todėl, kad įmonė nebevykdo veiklos, bet buhalterinė apskaita nebūna iki galo sutvarkyta ir norint likviduoti įmonę reikia turėti tvarkingą buhalterinę apskaita.

Kaip mes tvarkome apleistą buhalteriją?

• Susipažinsime su Jūsų įmonės veikla, dokumentų srautu, aptarsime kokį mokestinį laikotarpį reikia sutvarkyti;

• Suderinę svarbiausius dalykus ir susitarę dėl paslaugos kainos, sudarysime su Jumis paslaugų teikimo sutartį dėl apskaitos sutvarkymo už atitinkamą laikotarpį;

• Jūs turėsite mums perduoti visus turimus dokumentus;

• Sutvarkę įmonės apskaitą, pateiksime visas reikiamas deklaracijas valstybinėms institucijoms (VMI ir Sodrai);

• Sudarysime įmonės metines finansines ataskaitas, pelno mokesčio deklaraciją ir pateiksime valstybinėms institucijoms;

• Jeigu nuspręsite likviduoti įmonę, už papildomą mokestį parengsime įmonės likvidavimo dokumentus.

Mes pasirūpinsime, kad Jūsų apskaita būtų tvarkinga!

Kaip apleista buhalterinė apskaita bus sutvarkyta ir jeigu nuspręsite, kad esame verti Jūsų įmonės partnerio finansiniuose darbuose statuso, mielai galėsime palaikyti tvarką buhalterijoje ir vėliau.

Uždaryti meniu
Skambinkite